fredag den 5. april 2013

Ny inspiration

eller alt for meget inspiration...???

Kender I det at man har alt for mange idéer oppe i hovedet og tusinde ting man gerne vil...?? Jeg har gang i alt for mange projekter lige nu og ingen af dem bliver færdige....suk.
Jeg ser for mange gode ting rundt om på blogs, som jeg gerne vil lave. 
Jeg har også lige købt denne bog, der har et par gode idéer, som jeg gerne vil igang med.




Homemade er jo godt og jeg vil bla. gerne lave et par af disse puder


og et par holdere til blyanter, strikke/hæklepinde eller andet godt....


Imorgen holder vi 15 års fødselsdag istedet for komfirmation og den fylder selvfølgelig lidt - så mon ikke jeg er klar igen i næste uge.....???

God weekend til jer alle - og HURRA HURRA til min egen store Emma!!!



1 kommentar:

  1. Nej Annette, jeg kender overhoved ikke til det problem :-o hele huset er fyldt med projekter, der måske bliver færdige :-)
    Kæmpe tillykke med Emma, vi glæder os til at komme og fejre hende i dag.

    SvarSlet