lørdag den 13. april 2013

Efterårshygge...

Ja, igår var det efterår - eller noget der lignede...
Så derfor overgav jeg mig - ild i brændeovnen (pigerne frøs), te på kanden og så frem med hækleriet


Jeg har valgt at hækle lidt videre i stjernemønster med sort, pink og lyserød. Min anden stempelkande skal også have noget at varme sig på - men det må lige vente lidt, for min datter har spurgt om jeg ikke vil lave et cover til hendes MacBook. Der er jo ikke noget hyggeligere end at lave noget til pigerne, så jeg er selvfølgelig sprunget til. Stillen er den samme med sort stjernemønster men med orange kant (efter Emmas eget ønske).

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Jeg mangler også sådan en varmer til stempelkanderne. Det kan være du kan guide :-)

    SvarSlet
  2. Hej Lena. Jeg guider gerne - det var ikke så svært....

    SvarSlet